عاشق تنها

من نه عاشق بودم
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم بودم و یک حس غریب
که به صد عشق و هوس می ارزید

من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت
گر چه در حسرت گندم پوسید

من خودم بودم و هر پنجره ای
که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود

وخدا می داند
سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود

من نه عاشق بودم
و نه دلداده گیسوی بلند

و نه آلوده به افکار پلید

من به دنبال نگاهی بودم
که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید

آسمان فرصت پرواز بلندیست ولی؟
قصه این است چه اندازه کبوتر باشی



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت11:58---15 شهريور 1392
لینکت کردم دادا..ایشالا مرتب به هم سر میزنیم.....
پاسخ ایشالا


Ghazale
ساعت16:36---11 شهريور 1392
خییییییییلی قشنگ بود!!!!
پاسخ:مرسی دوباره هم بیا


MOSTAFA
ساعت15:31---10 شهريور 1392
سلامتی کسایی که تو خاطرمون “ابدی” هستن



اما تو خاطرشون “عددی” نیستیم
پاسخ:متن زیبایی بود


علی
ساعت14:39---7 شهريور 1392
ممنون
پاسخ:خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:,ساعت 13:8 توسط MiLaD| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com